11 Ocak 2013 Cuma

Kaleidoskop


Kaleidoskop

Bilgisayarınızda mutlaka bulunması gereken harika renk geçişlerini
izleyebileceğiniz muhteşem bir kaleidoskop.

Japonya'da yapılan deneylerde hızlı renk akışlarını seyretmenin stresi
azalttığı ve tatile çıkmış gibi rahatlattığı ispatlanmış.Linke tıklayın.

Daha önce izleyenler tarafından önce yüzünüzde bir gülümseme belireceği,

sonra kendinizi renk okyanusu içinde bulacağınızı belirtiyorlar.

Mouse ile üzerinde gezinip farklı renk ve desenler de elde edebilirsiniz.

http://inoyan.narod.ru/kaleidoskop.swf
 
 

4 yorum:

  1. slm canım.öcelikle bu güzel paylaşım için teşkk.çok güzel gerçekte.yalız öteki bloguna giriş yapamıyorum.sorun nerde anlamadım.bilgin olsun canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten mi :( geçici bir sorun mu vardı acaba yorum alıyorum ama, inşallah bir daha problem yaşamazsınız

      Sil
  2. Gittim baktım, hipnotize oldum geldim:) Bana pazen kumaşlar da görüyormuşum gibi geldi. Selamlar, paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nerde o eski pazenler değil mi? şimdi de o kadar renkliler mi?

      Sil